Všechny pozice

Vedoucí nákupu

Hledáme lídra, který propojí strategii s praxí!

Do našeho týmu chceme získat silnou osobnost, která nebude jen šéfem oddělení nákupu, ale skutečným lídrem, který k nám zapadne nejen profesně, ale i lidsky. Člověka, který se stane hybnou silou stabilního a inovativního dodavatelského řetězce a bude mít zásadní vliv na budoucnost naší výroby.

Mám zájem

JAK VYPADÁ TATO PRÁCE?

Vedení a rozvíjení týmu nákupu

Budete zodpovědní za vedení týmu nákupčích, jejich profesní rozvoj a podporu efektivní spolupráce. Vaším cílem bude vytvářet prostředí, které podporuje výkon, sdílení zkušeností a neustálé zlepšování procesů.

Strategický nákup a dodavatelské vztahy

Vaší hlavní rolí bude vyjednávat s klíčovými dodavateli, nastavovat nákupní strategii a budovat dlouhodobá partnerství. Aktivně budete vyhledávat nové dodavatele, vyhodnocovat jejich nabídky a usilovat o co nejvýhodnější podmínky s důrazem na optimalizaci nákladů.

Koordinace a reporting

Budete úzce spolupracovat s výrobou, logistikou a dalšími odděleními, abyste zajistili plynulý chod nákupních procesů. Součástí vaší práce bude také pravidelný reporting výrobnímu řediteli a správa dat v systému Helios, která je klíčová pro přesné řízení dodavatelských vztahů.

POŽADUJEME

  • VŠ vzdělání (technického nebo ekonomického směru výhodou).
  • Máte zkušenosti s vedením nákupu (min. 5 let) a orientujete se v mezinárodním obchodě.
  • Umíte jednat v češtině i angličtině, další jazyky jsou výhodou.
  • Zvládáte práci v ERP systémech (Helios výhodou) a Excelu.
  • Jste analytický typ, který se nebojí vyjednávat a cestovat.
  • Technické vzdělání nebo znalost výrobních procesů je velkou výhodou.
  • Práce a výzvy vás baví, jste inovativní a flexibilní.
  • Stejně jako my hledáte dlouhodobé partnerství a rozvoj.

BENEFITY

Dostupnost

Naše budova ve Starém Městě leží 50 metrů od autobusové zastávky, k dispozici je také parkoviště pro zaměstnance a zázemí pro kola.

Home office pro THP

Zaměstnancům poskytujeme komfortní pracovní prostředí, pokud však potřebují, mohou využít možnosti občasné práce z domova. 

Zaškolení a další vzdělávání

Osobní růst zaměstnanců je v našem oboru samozřejmostí. K dispozici ti bude celá řada školení a dalších vzdělávání.

Obědy a káva zdarma

Postaráme se o tvůj pitný režim a také ti přispějeme na celý oběd přímo ve firmě, nebo dostaneš 107 Kč za oběd do výplaty navíc. 

Skvělý tým, na který je spoleh

Ať už jde o běžný pracovní den nebo firemní akce, na dobrou atmosféru se můžeš u nás spolehnout.

Možnost kariérního růstu

Osobní růst zaměstnanců je v našem oboru samozřejmostí. K dispozici ti bude celá řada školení a dalších vzdělávání.

Solidní nástupní mzda s motivačním bonusem

S růstem tvých znalostí a dovedností poroste i tvá mzda.

Moderní, čisté a klidné prostředí

Průmysl 4.0 má svá specifika a výhody, jednou z nich je moderní a čisté bezhlučné prostředí.

Psychosociální podpora zaměstnanců

Duševní zdraví je s tím fyzickým pevně propojené, proto nabízíme odbornou podporu v této oblasti. 

5 dní volna navíc

K zákonné dovolené ti přidáváme ještě pět dní bonusového volna navíc.

Benefitní systém Pluxee

Po zkušební době tě čeká motivace v podobě benefitního systému.

15 000 Kč za nového zaměstnance

Zaměstnanci, kteří nám doporučí nového kolegu získají až 15 000 Kč.

Odměny za pracovní jubilea

Naše zaměstnance rádi odměňujeme při pracovních jubileích a jiných příležitostech.

Dotovaný tábor pro děti

Během velkých prázdnin se budeme týden starat o vaše děti na příměstském táboře Ray Service, který je pro děti zaměstnanců dotovaný.

Máš zájem u nás pracovat?
Vyplň formulář

Zašli nám životopis, my se ti ozveme a společně něco vymyslíme.

(Word/PDF dokument – max. 10MB)
Potvrzuji, že jsem se seznámil s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Souhlasím s ponecháním mého životopisu v databázi Ray Service i pro případná další výběrová řízení, a to po dobu 3 let. Více informací naleznete v sekci Informace o zpracování osobních údajů.

nebo nás kontaktuj
napřímo

Hana Hanáčková

HR Business partner
hana.hanackova@rayservice.com +420 724 961 267

Zuzana Štyksová

HR Business partner
zuzana.styksova@rayservice.com +420 724 143 588
Na ochranu osobních údajů v Ray Service pečlivě dbáme, s Vašimi osobními údaji budeme nakládat v souladu s platnou legislativou. V případě dotazů ohledně ochrany osobních údajů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na personalni@rayservice.com.

Nevíš, která pozice
je pro tebe ta pravá?

Přemýšlíte nad
novou prací?

Odebírete náš newsletter a budete vědět vše o práci v RayService

eco mode onoff